torsdag, juni 24, 2010

Ledig

är ledig... har inte gjort klart allt jag borde i jobbet men får ta det på tåget upp till Stockholm på måndag. Har ju även måndag natt att jobba på.

Ser fram emot en hel veckas semester sen, även om det känns stressigt nu så tror jag, av någon anledning att det är nyttigt för fröken. Är så trött att det gungar i huvudet, annarlunda känsla att det är av trötthet som yrseln kommer.

Nu blir det midsommarfirande med finaste fam. Lundgren och Holmbergs och en del del nytta i Glassvik (den nya stugan, blir svårt med begrepp). Först blir det dock att åka och handla, konstigt har inte gjort det på flera veckor, man behöver visst inte det om man inte är hemma nått. Det bästa av allt är dock att hämta Alice. Tror hon och jag ska ta oss ett dopp idag, om det inte är för kallt.... för henne.

Haft ett möte idag där några tycker att jag är en bitch. Haha. Anledningen är säkert god tänker ni. Tja, gör en egen bedömning. Du har en vecka på dig att göra ett jobb, kan du då säga att du inte hunnit allt men du har hunnit att sluta tidigt, läsa Aftonbladet, Facebook, leta lägenheter m.m hmm min bedömning, som jag inte drog mig för att säga, var att NEJ, du kan inte skylla på tidsbrist, däremot taskig planering....

Trevlig midsommar vänner!!