onsdag, september 08, 2010

I brist på annat....

en lista till...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ellen
Vad gjorde du kl. 08 i morse: satt på tåget mot Sthlm
Vad gjorde du för 15 min sen: kollade läget på jobbet
Det sista du sa högt: Jag kör på nu.....
Vad har du druckit idag: Vatten, kaffe, proviva
Väder hos dig nu: Solen försöker ta sig igenom
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Trivs du med ditt jobb: japp
Favvoklädsel: Less is more? Nej, men jeans och en tröja känns lagom soft
Vad gör dig glad just nu: mina fina vänner och kollegor och familj
Vad ska du göra härnäst: leda ett gäng i deras arbete
Höger eller vänsterhänt: vänsterhänt
Hur många kuddar sover du med: 2, en under huvudet, en under armen
Är du kittlig: kan jag nog vara ja...
Snarkar du: nä, men pratar visst i sömnen...
Är du en flirtig person: nej det tror jag inte...
Har du någon semester inbokad: