måndag, augusti 30, 2010

Svårt att hitta en rubrik

Skulle kunna vara, nervös, pirrigt, ångest ja U name it. Ska försöka förklara vad jag menar, men är helt säker på att detta inlägg inte bör skrivas alls utan bara är till för att jag ska ha något och göra och försöka lugna mig lite... Ja, ni ser, svammel alltså, och ändå är bara 3 rader skrivna....

Sitter på tåget mot Stockholm, denna vecka som skulle bli en fri-från-Stockholm vecka. En vecka att hinna i kapp hemma och nästa vecka köra ett nytt Stockholmsrejs. Så blev det inte, av anledningar jag inte går in på. Så nu sitter jag på tåget igen, mot Stockholm igen, för ett två timmars möte, innan jag sätter mig på tåget igen.... hemåt igen. Skulle stannat i Flen igår när jag ändå var där. Alltid kommer det något emellan.

Jag trivs ofta att åka till Stockholm, men för en gång skull hade det varit gott att få vara hemma en vecka. Torsdagen-Fredagen kommer ändå gå åt till kvällsaktivitet med ledningsgruppen. Nåja, jag kommer ju hem i kväll igen. Och... man får vara glad att man har ett jobb, ett jobb som man trivs med dessutom.

Förresten, var det någon som noterade att HBK slog Kalmar igår.... haha. Emma?!?!?