söndag, mars 21, 2010

Back on track...

mina krafter är på väg tillbaka...hoppas jag. I helgen har jag städat rejält, fixat med blommor -både inne och ute, lagat mat, tvättat och strukit, tvättat bilen och varit och tränat. Kanske var det träningen som var det jobbigare. Jag var helt slut efter, och den kondition jag tidigare haft, inte mycket att skryta med men den har funnits, ja ni läser rätt. HAR funnits :-(
Idag var jag helt slut, visst jag ville mycket, MEN så mycket tror jag inte jag tog ut mig, men jagvar helt färdig efter passet. Nåja, nu känner jag mig avkopplad och härligt lugn... ja så lugn som jag kan va :-)

Å det har bara blivit 3 timmars jobb i helgen, skönt att koppla av men det är mer avkopplande att ha fått lite gjort.

Igår blev det Halmstad en sväng, ett peak-linne och ett lancome läppglans var allt som blev inhandlat, för lite shopping alltså ;-)

Nåja, lite vårtecken....eller inte, batteriet i kameran la av....*suck* En annan dag kommer bilder på krokus och tulpaner!!